خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان صنعت چاپ قزوین تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۸۳۹

در مراسمی با حضور مسئولان استانی، هفت نفر از برترین‌های صنعت چاپ و بسته‌بندی استان قزوین تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم تجلیل از فعالان صنعت چاپ استان قزوین شامگاه دوشنبه با حضور مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تعدادی از مسئولان استان و فعالین صنعت چاپ استان برگزار شد.

در این حوزه هفت برگزیده چاپ، افست و بسته‌بندی معرفی شدند؛ همچنین ۴۷ نفر از کارگران نمونه شزکت‌های فعال این حوزه هم تشویق شدند.

در این مراسم از سید محمود مهدویان، مدیر صنایع چاپ و بسته‌بندی عارف به‌عنوان پیشکسوت؛ هومن نیساریان، مدیر چاپخانه افرا به پاس همکاری با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای ساماندهی چاپ‌خانه‌های استان؛ علی اصغر رضایی، مدیر چاپ‌خانه حافظ به‌عنوان کارآفرین برتر و مرتضی زارع شعبانی، مدیر چاپ‌خانه فاضل به‌عنوان کارآفرین برتر و پیشرو در توسعه صنعت چاپ استان تقدیر شد.

 محمدتقی طهرانچی، مدیرعامل صنایع چاپ و بسته‌بندی ارمغان نگین آریا به‌عنوان دارنده مجهزترین آزمایشگاه و خط تولید کارتن در استان؛ مهدی ضابطی، مدیرعامل شرکت چاپ و بسته‌بندی جام فرتاک پلمیر آینده به‌عنوان دارنده مدرن‌ترین واحد تولید و چاپ محصولات پلیمری و بسته‌بندی و محمدعلی اخلاقی، مدیرعامل صنایع چاپ عماد گستر رادین کارنو به‌عنوان پیشرو و حامی در صنعت چاپ استان قزوین از دیگر افرادی بودند که از آن‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز