خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

توقیف محموله 40 میلیاردی ماهی قاچاق در جاسک

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۷۰۰

با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راهی شهرستان جاسک در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده، 20 تن ماهی غیرخوراکی فاقد بارنامه و مجوز بهداشت حمل بار قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار  علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی سه راهی در شهرستان جاسک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارزحین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری محور میناب به جاسک به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 20 تن ماهی غیرخوراکی فاقد بارنامه و مجوز بهداشت حمل بار کشف و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند. 

سردار جاویدان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 40 میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان کالا بصورت قاطع و مستمر در دستور کار می باشد که در این راستا تعامل و همکاری بیش از پیش شهروندان با پلیس در اطلاع رسانی و اعلام موارد مشکوک و مظنون از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 موجب حمایت بیشتر از تولید ملی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز