خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی گیلان:

بسترهای رشد صادرات در گیلان فراهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۸۶

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به شناسایی و احصای بازار هدف صادراتی این استان گفت: بسترهای رشد صادرات در گیلان فراهم شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، قاسم رضائیان بیان کرد: تعامل مجموعه مدیریتی استان گیلان با تجار و بازرگانان بسیار مؤثر و حسنه است.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان گذشته اتاق بازرگانی در ارتباط گیری با تجار و ساماندهی تجارت خارجی افزود: سو تدبیر مسئولان گذشته، عدم ثبات ارز و همچنین عدم هماهنگی و تعامل بانک‌ها سبب شده تا انگیزه‌ای برای تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان باقی نماند.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با بیان اینکه شناسایی و احصا بازار هدف در دستور کار این اتاق قرار گرفته است، گفت: در سفرهای مختلف روزنه‌های بازار هدف را در کشورهای حاشیه خزر بویژه روسیه شناسایی کردیم.

رضائیان، شناسایی و ارتباط دهی تجار با بازار هدف را از اهم وظایف اتاق بازرگانی دانست و بیان کرد: تقویت بنیه تجاری و اقتصادی تجار و بازرگانان از اولویت‌های اتاق بازرگانی گیلان است و در این بخش کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به فراهم سازی بسترهای صادرات در گیلان، افزود: با اقدامات صورت گرفته پیش بینی می‌شود که سال آینده شاهد رشد صادرات در گیلان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز