خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

پیگیر ایجاد معابر مجاز کولبری در استان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۶۷

استاندار کرمانشاه در دیدار با جانشین فراجا با تقدیر از نیروی انتظامی برای همراهی با برنامه‌های استان در حوزه‌های مختلف، گفت: استانداری پیگیر ایجاد معابر مجاز کولبری در استان است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، در این دیدار که روز یکشنبه با حضور فرمانده انتظامی و مرزبانی استان برگزار شد، درباره تسهیل ایجاد معابر کولبری مجاز، ضرورت جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز، جلوگیری از قاچاق کالا، ساماندهی معتادان متجاهر و تقویت امنیت مرزهای استان گفت وگو و تبادل نظر شد.

استاندار کرمانشاه مهار آسیب‌های اجتماعی بویژه سرقت‌های خُرد را از برنامه‌های کلیدی در استان عنوان و اظهار کرد: طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر از اسفند سال گذشته آغاز و طی آن تعداد زیادی از معتادان جمع آوری شده که این طرح با شروع بکار اردوگاه صیانت در شرق استان وارد مرحله تکمیلی خواهد شد.

محمدطیب صحرایی افزود: در مرحله نهایی دیگر هیچ معتاد متجاهری در سطح شهرهای استان نخواهیم داشت و طی یک پروسه زمانی مشخص این معتادان، بهبود یافته و دارای مهارت و شغل خواهند شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی نیز در این دیدار عملکرد مدیریت استان کرمانشاه، فراجا و مرزبانی استان در آیین اربعین حسینی (ع) امسال را قابل تقدیر دانست و از همراهی استاندار در مدیریت آسیب های اجتماعی، ارتقای امنیت استان و کمک به اجرای برنامه های پلیس تقدیر کرد.

سردار قاسم رضایی با بیان اینکه سلاح گرم در بسیاری از جرایم نقش کلیدی دارد، بر ضرورت جمع آوری این سلاح ها و جلوگیری از قاچاق آن تاکید کرد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز