خبرگزاری کار ایران

شهرستان‌های خراسان رضوی پورت اسکواش ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۰۳

رئیس هیأت اسکواش خراسان رضوی گفت: در برخی شهرستان های استان هیأت اسکواش راه اندازی شده اما این شهرستان‌ها پورت اسکواش ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمود صادقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تکمیل خانه اسکواش آن را به چند فاز تقسیم کردیم و فاز اول که شامل ۴ پورت است در نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود.

وی گفت: با تکمیل خانه اسکواش، مشهد مقدس جزو ۳ سالن برتر کشور است و ما قولی مبنی بر تکمیل آن هم نمی‌دهیم و باید با همکاری مسئولان و دستگاه های اجرایی، با تامین اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی این اتفاق مهم صورت پذیرد.

رئیس هیأت اسکواش خراسان رضوی ادامه داد: فدراسیون به ما قول برگزاری مسابقات در مشهد برای سطوح بالا را داده است و هیئت‌های ورزشی نیز بودجه ثابتی ندارند و چون رشته اسکواش برای مردم ناشناخته بوده فعالیت آن کم و اسپانسری نداریم.

صادقی عنوان کرد: در ۳ شهرستان خراسان رضوی سرخس، نیشابور و سبزوار هیأت اسکواش تشکیل شده است که خانه ورزش پورت اسکواش ندارند.

وی گفت: سال گذشته جایگاه کشوری استان در رشته اسکواش رتبه ۲۴ بود اما در رتبه‌بندی اخیر در رتبه پانزدهم قرار گرفته‌ است. 

رئیس هیأت اسکواش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حاشیه شهر مشهد با وجود دیوارهای آجری امکان اجرای این رشته ورزشی نیست و تنها در سالن های موجود، با پورت اسکواش باز اجرا می‌کنیم.

وی افزود: ورزش اسکواش در المپیک سال آتی برای شناخت بیشتر خواهد بود که از سال ۱۳۸۲ این رشته در مشهدمقدس ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز