خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران:

سه عضو شورای شهر نوشهر به اتهام ارتشاء و اختلاس بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۹۲

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت سه عضو شورای شهر نوشهر به اتهام ارتشاء و اختلاس در بازه زمانی ۲۰ روزه خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری روز یکشنبه اظهار کرد: با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور به‌ موقع و فوری دستور از سوی مقام قضایی، سه عضو از اعضای شورای شهر نوشهر، بابت ارتشاء و اختلاس، دستگیر شدند.

وی افزود: پرونده متهمان در یکی از شعب بازپرسی دادسرای شهرستان نوشهر تشکیل و تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و با صدور قرار تامین مناسب به بازداشتگاه مربوط معرفی شدند.

وی ادامه داد: در همین راستا فرد دیگری نیز بابت اخلال در نظام ارزی کشور و معاونت در ارتشاء و اختلاس، با مقادیر قابل توجهی سکه، طلا و دلار خارج از شبکه، دستگیر شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری با تاکید بر عزم قاطع دستگاه قضایی استان در مبارزه با تمام مصادیق فساد، خاطرنشان کرد: تحقیقات مقدماتی برای کشف سایر زوایای این پرونده و شناسایی مرتبط یا مرتبطان احتمالی دیگر، ادامه خواهد داشت.

شهرداری شهر ۵۰ هزار نفر نوشهر واقع در غرب مازندران در سال ۱۳۱۳ هجری شمسی تاسیس شد.

شورای اسلامی این شهر بندری غرب مازندران پنج عضو دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز