خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد؛

طرح ضربتی مقابله با سرقت در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۵۶

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت و دستگیری 118 سارق در 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: با تلاش همه جانبه پلیس آگاهی استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی، طرح مقابله با سرقت وسایل نقلیه و دستگیری سارقان به مدت 72 ساعت در مناطق جرم خیز استان اجرا شد. 

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سارقین سرقت‌های موتورسیکلت، کشف اموال مسروقه و استرداد به مالباختگان اجرا شد مجموعا 79 فقره انواع سرقت کشف و 118 سارق شناسایی ودر عملیات های جداگانه دستگیر شدند. 

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: در این طرح با تلاش‌های همه جانبه صورت گرفته ضمن شناسایی و کشف 8 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه خودرو سرقتی، 26 فقره کلاهبرداری و 9 فقره جعل نیز کشف و پیگیری موضوع در دستور کار قرار دارد. 

این مقام انتظامی استان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های مقابله با سرقت و پاک سازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مال باختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست ضمن توجه جدی به توصیه های کارشناسان پلیس، در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و منازل و وسایل نقلیه خودرو و موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال و قفل زنجیر، قفل فرمان مجهز کرده و حتی الامکان وسایل نقلیه خود را در مکان‌های خلوت، تاریک و غیر ایمن پارک نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز