خبرگزاری کار ایران

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۵۹۹

۳۰ قبضه سلاح گرم کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح از این باند خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، یک باند قاچاق سلاح در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و تحت رصد قرار گرفت. 

وی افزود: در این راستا، با صدور دستور قضایی و ورود نیروهای پلیس، اعضای این باند که دو نفر بودند، دستگیر شدند. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی سلاح گرم شامل حدود ۳۰ قبضه سلاح کمری و کلاشینکف، ۲۰۰ عدد فشنگ و ۵۰ قبضه خشاب کشف و ضبط شد. 

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای اعضای این باند، عنوان کرد: دستگاه قضایی به تمام کسانی که با قاچاق سلاح گرم  امنیت جامعه را خدشه دار می‌کنند، هشدار می‌دهیم که در هر نقطه و زمانی که باشد دستگیر شده و به اشد مجازات خواهند رسید. 

کریمی از دشمنان نظام و انقلاب به عنوان یکی از پشت پرده های قاچاق سلاح به کشورمان نام برد و افزود:  دشمنان تلاش دارند تا با ورود حجم قابل توجهی سلاح به کشور امنیت مردم را به خطر بیاندازند. 

وی متذکر شد: سربازان گمنام امام زمان(عج) و ضابطین دستگاه قضایی با چشمانی بیدار بدنبال خنثی کردن توطئه های دشمنان هستند و دستگاه قضایی هم با کسانی که در این مسیر قدم بردارند و سلاح گرم را به داخل کشور قاچاق کنند، بدون مماشات اشد مجازات اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز