خبرگزاری کار ایران

حمید عبدالهی:

تیم فوتبال پیکان به یک تیم جنگجو معروف است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۹۶

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تیم ما ۲۵ بازیکن تراز اول و نام آور دارد و در کشور به یک تیم جنگجو و آماده نبرد معروف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمید عبدالهی شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس که در قزوین برگزار خواهد شد، افزود: تیم ما آماده یک بازی با جسارت است و امیدواریم بازیکنان جوان ما نوسان کمی در این دیدار داشته باشند و همانند گذشته به یک بازی جان دار و محکم بپردازند.

وی در خصوص دلیل انتخاب قزوین برای میزبانی از تیم فوتبال پرسپولیس، توضیح داد: بعد از این که مشخص شد نمی‌توانیم در ورزشگاه دستگردی میزبان تیم پرسپولیس باشیم و این اطلاع رسانی خیلی دیر از سوی سازمان لیگ به ما اعلام شد، در نهایت با توجه به نزدیکی قزوین، این شهر را برای این دیدار انتخاب کردیم.

عبداللهی با اشاره به دیدارهای آینده تیم پیکان در رقابت های لیگ برتر، تاکید کرد: این باشگاه است که تصمیم می‌گیرد برای بازی بعدی با مس رفسنجان کجا بازی کند، اما اگر بخواهیم در قزوین میزبان دیگر تیم ها باشیم بایستی زودتر به ما اعلام کنند تا تیم ما با حضور در این شهر بتواند با زمین و امکانات موجود آن آشناتر شود.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما همیشه از قزوین به نیکی یاد می کنند، چرا که تیم پیکان پیش از این نیز با حضور در رقابت های لیگ برتر دیدارهایش را در قزوین برگزار می کرد.

تیم پیکان تهران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر کشور، از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه عصر پنجشنبه میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز