خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم فوتسال آلومینیوم:

مستحق باخت نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۲۸

مدیر تیم فوتسال آلومینیوم با بیان اینکه در بازی مقابل شهرداری ساوه مستحق باخت نبودیم، گفت: به گواه کارشناسان حاضر در سالن امام خمینی ساوه، در دقایق زیادی از بازی، توپ و میدان در اختیار آلومینیوم بود؛ اما متأسفانه روی بدشانسی از حریف عقب افتادیم و بعد از آن هرچه تلاش کردیم موفق به جبران گل خورده نشدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل آبایی افزود: خوشبختانه تیم ما به رغم میانگین سنی پایین بازیکنان و اولین تجربه حضور در لیگ برتر فوتسال، بازی زیبایی از خود به نمایش می گذارد. این موضوعی است که اغلب مربیان تیم‌های حریف به آن اذعان دارند، اما متأسفانه در به ثمر رساندن موقعیت‌ها کمی بدشانس هستیم.

وی مدیر تیم فوتسال آلومینیوم به دیدار حساس این هفته آلومینیوم مقابل سن‌ایچ به عنوان دیگر نماینده ساوجی لیگ برتر اشاره کرده و ادامه داد: سن‌ایچ ساوه یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتسال ایران است و این فصل نیز با بهره‌مندی از بازیکنان و کادر فنی توانمند تیم خوبی را راهی لیگ کرده است.

مدیر تیم فوتسال آلومینیوم اظهار داشت: بنابراین بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم، اما از سویی دیگر بازیکنان ما نیز به هیچ عنوان نمی‌خواهند در اراک امتیاز از دست دهند. بنابراین از هوادران می‌خواهم روز جمعه مانند همیشه کنار تیم باشند تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز