خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

عرضه غیرقانونی دو تن برنج تنظیم بازار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۷۲۳

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسایی یک واحد صنفی متخلف با عرضه غیرقانونی دو تن برنج تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمشید خدایاری با بیان این مطلب افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده مبنی بر تخلف یک واحد صنفی عرضه برنج واقع در شهر اقبالیه، موضوع در دستور کار بازرسان سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: با اعزام تیم بازرسی و بررسی از این واحد صنفی معلوم شد که متصدی واحد به صورت غیرقانونی برنج تنظیم بازار را خارج از شبکه قانونی توزیع کرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت برنج تنظیم بازار در سبد غذایی خانوار و احراز تخلف متصدی واحد، پرونده ابتدایی تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گفته این مسئول برنج تنظیم بازار با هدف ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و همچنین تامین سبد غذایی خانوار فقط برای مصرف‌کنندگان واقعی توزیع شده و عرضه خارج از این چرخه تخلف محسوب می‌شود.

خدایاری یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز