خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین تاکید شد؛

مدیریت شهری در ساماندهی متکدیان قزوین اهتمام جدی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۱۴۶

در جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای شهر قزوین بر لزوم وحدت و وفاق مدیریت شهری و شهرستانی در ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان شهر قزوین تاکید شد.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای شهر قزوین با حضور اعضا و برخی مسئولان حوره شهری برگزار شد.

محسن حق شناس در این نشست با اشاره به وضعیت نامناسب متکدیان در شهر قزوین گفت: در شهرداری قزوین وفاق منظم و متصل یکپارچه برای مدیریت متکدیان وجود ندارد و روز به روز شاهد افزایش تعداد متکدیان هستیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای شهر قزوین تاکید کرد: قرار بود چهره‌های متکدیان را در شهر نبینیم اما به نظر می‌رسد در مدیریت شهری و شهرستانی وفاق و همدلی لازم وجود ندارد و ضرورت دارد تا در ابتدا توافق و همدلی در مدیریت شهری به وجود آید تا عمق و نفوذ خدمت در این حوزه بیشتر شود.

به گفته این عضو شورای شهر قزوین امیدواریم با حل افتراقات و ایجاد وحدت و همدلی بتوانیم شعار شهر بی‌گدا را از این دوره شورا آغاز کنیم و دریک افق چند ساله به اهداف مد نظر برسیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین نیز در این نشست گفت: شهرداری در حوزه متکدیان وظیفه جمع‌آوری را  دارد و بقیه تکالیف بر عهده دیکر سازمان‌ها است و باید پای کار باشند.

فاطمه اشدری هم با اشاره به اینکه باید این حوزه درست ساماندهی و مدیریت شود افزود: مسئول امور شهر شهرداری است و باید در زمینه ساماندهی متکدیان به طور جدی وارد شود.

وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت کنشگران و کارشناسان حوزه اجتماعی و روانشناسی در این حوزه شد و گفت: استفاده از کارشناسان متخصص در امر ساماندهی متکدیان و ادامه روند کار می تواند بسیار راهگشا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز