خبرگزاری کار ایران

در بندرعباس؛

واحد صنفی توزیع کننده قرص‌های روانگردان شناسایی و پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۰۷

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از کشف 900 عدد انواع قرص‌های روانگردان از یک واحد صنفی و پلمپ آن در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ مهدی بشارتی گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح امنیت محله محور روز گذشته در اجرای یک طرح ضربتی به‌صورت میدانی و محسوس از تعداد 15 واحد صنفی سوپری و اغذیه فروشی در محدوده اسکله باهنر بازدید کرده و در بازرسی از یک واحد صنفی 900 عدد انواع قرص‌های روانگردان کشف و ضبط کردند. 

وی افزود: در این رابطه با هماهنگی مقام قضایی واحد صنفی مورد نظر پلمپ و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد. 

این مسئول انتظامی اظهار داشت: طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف مختلف به صورت مستمر محسوس و غیر محسوس در قالب طرح‌های محله محور در همه مجتمع‌های تجاری و صنوف مختلف اجرا و برابر قانون با متخلفان صنفی برخورد می‌شود. 

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان این که اجرای این طرح موجب افزایش امنیت روانی در منطقه شد، از عموم شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در سطح بازار و صنوف از طریق شماره تلفن های 110 موضوع را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز