خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان:

برخی در استان اراضی ملی را به بهانه طرح های گردشگری تصرف کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۸۷۹

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که عده‌ای به بهانه اجرای طرح‌های گردشگری اقدام به تصرف اراضی ملی کرده‌اند که برای باز پس گیری آنها نیاز به صدور احکام فوری قضایی هستیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"سعید طالبی پور" در نشستی با رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌های گذشته، عده‌ای به بهانه طرح‌های گردشگری، به دنبال تصرف اراضی ملی در نقاط مختلف این استان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۲ طرح گردشگری با هدف زمین خواری برای خلع ید توسط اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده است، از همکاری بازرس کل این استان در برخورد قضایی با زمین خواران تقدیر کرد.

فعال بودن 46 پروژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با همکاری سازمان بازرسی استان، طرح‌های کاغذی گذشته که مُنجر به زمین‌خواری شده است به دنبال بازپس‌گیری اراضی تصرف شده خواهیم بود.

طالبی پور گفت: هم اکنون 46 پروژه فعال و نیمه فعال در حوزه سرمایه گذاری گردشگری استان در حال اجرا است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت جاذبه‌های گردشگری تاکید کرد: دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در این استان حمایت می‌کند.

"محبوب افراسیاب" گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در نقاط مختلف استان نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان است و در روزهای آینده، مشکلات روستای گردشگرپذیر کَریک به صورت میدانی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز