خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

جشنواره انگور در شأن مردم ارومیه برگزار نشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۹۸

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر ارومیه با انتقاد از نحوه برگزاری جشنواره ملی انگور در ارومیه گفت: جشنواره انگور در شأن مردم این شهرستان برگزار نشد‌.

مرتضی بهرام در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: برای جشنواره گلاب کاشان تبلیغات حتی از طریق شبکه‌های تلویزیونی انجام می‌شود و هزاران توریست هر سال جذب این شهر می‌شود و این در حالیست که جشنواره انگور ارومیه به دلیل سوء مدیریت سازمان‌های مربوطه و احتمالا اعمال نفوذ برخی‌ها در شان مردم ارومیه برگزار نمی‌شود.

بهرام با اشاره به اینکه جشنواره‌ها می‌تواند در معرفی فرهنگ‌ها, سنت‌ها، تاریخ و هویت شهرها نقش موثری داشته باشد گفت: باید در برگزاری این جشنواره‌ها دقت و نظارت کامل وجود داشته باشد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر ارومیه گفت: انگور برند شهر ارومیه است و می‌تواند نقش مهمی در جذب توریست و گردشگر و معرفی فرهنگ و سنن شهر ایفا کند ولی تاکنون به درستی از این ظرفیت استفاده نشده است.

وی با انتقاد از نحوه برگزاری جشنواره‌ها در شهر ارومیه گفت: برگزاری جشنواره با هدف معرفی فرهنگ سنن و محصولات یک شهر و با هدف جذب توریست انجام می‌شود در ۲ هفته گذشته, ۲ جشنواره در شهر ارومیه برگزار شده است که شهرداری موظف است، نحوه برگزاری, نحوه واگذاری به بخش خصوصی و هزینه و درآمد این جشنواره‌ها را به شورا گزارش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز