خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه قزوین-کرج

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۰۱۸

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در حال حاضر و در لاین جنوبی آزاد راه قزوین-کرج، حد فاصل کنارگذر شمالی تا نیروگاه شهید رجایی نیمه سنگین اما روان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش میزان سفرهای برون شهری در روزهای گذشته، هم اکنون شاهد بازگشت مسافران هستیم و به همین لحاظ به رانندگان توصیه می‌کنیم ضمن احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت بی‌مورد خودداری کنند و با ایجاد آرامش، سفری خاطره انگیز را برای خود و همراهان شان رقم بزنند.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی‌های به عمل آمده، از ظهر امروز و با افزایش حجم ترافیک ناشی از ورود مسافران از استان‌های گیلان و زنجان، شاهد ترافیک سنگین‌تری در سطح آزاد راه های استان خواهیم بود و به همین خاطر به مسافران توصیه می‌شود تا زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

سرهنگ ذاکری منش تاکید کرد: به منظور فراهم آوردن شرایط ایمنی در سطح جاده های استان، با اعمال محدویت ترافیکی تا ساعت ۲۴ امروز تردد برای تمامی کامیون و تریلرها، به غیر از مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده قدیم قزوین-رشت از سوی پلیس راه استان ممنوع اعلام شده است.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در هفته فراجا، پلیس راه قزوین به همراه سایر عوامل انتظامی استان امروز با برپایی میز خدمت در حاشیه برپایی نماز جمعه قزوین، آماده پاسخگویی و ارایه خدمات به شهروندان استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز