خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد؛

حمایت دادگستری گلستان از پلیس در انجام وظایف و ماموریت‌های سازمانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۵۶

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دادگستری گلستان  از پلیس در انجام وظایف و ماموریت‌های سازمانی حمایت می‌کند و خوشبختانه مردم استان با وجود تنوع قومی و مذهبی، تعامل و مشارکت  خوبی در تامین امنیت دارند.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی در پیامی به مناسبت هفته فراجا از تلاش‌های عوامل انتظامی در برقراری  نظم و امنیت در استان قدردانی کرد و گفت: خویشتن داری و مردمی بودن دو خصیصه بارز پلیس ایران است و  قاطبه مردم، پلیس را از خود می‌دانند و تعرض به ماموارن انتظامی را محکوم می‌کنند.

آسیابی با اشاره به شعار مردمی بودن پلیس افزود:  ما به عینه خویشتن داری پلیس نسبت به حتی متعرضین و متمردین را دیدیم و شاید هیچ جای دنیا سراغ نداشته باشیم که فردی روی سقف ماشین پلیس بنشیند و با برخورد مسالمت آمیز پلیس مواجه شود درحالیکه در کشورهای مدعی حقوق بشر مانند اروپا و آمریکا سالانه هزاران نفر بر اثر دستگیری های پلیس کشته می‌شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان در این پیام بار دیگر بر حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از پلیس تاکید کرد و گفت: در برخورد با افرادی که بخواهند به عوامل انتظامی تعرض کنند یا حین ماموریت نسبت به پلیس تمرد کنند، اغماض نخواهیم کرد و ماموارن انتظامی در انجام ماموریت‌های سازمانی خود تحت حمایت قاطع دستگاه قضایی قرار دارند.

وی به نقش مردم هم در تامین نظم و امنیت هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مردم استان با وجود تنوع قومی و مذهبی، تعامل و مشارکت  خوبی در تامین امنیت دارند و همین موضوع احساس امنیت در استان را ارتقا داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز