خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست امسال؛

93 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی قزوین بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۰۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در 6 ماه گذشته 93 کیلومتر روکش آسفالت و لکه‌گیری در راه‌های شریانی، اصلی و فرعی این استان انجام شده است.

به گزارش ایلنا، جواد حق لطفی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: اجرای این پروژه‌ها تاثیر قابل توجهی در ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و تسهیل جابه جایی بار و مسافر در راه‌ها دارد.

وی عنوان کرد: در نیمه نخست امسال آسفالت 7 کیلومتر از محور قزوین-بوئین زهرا، 5 کیلومتر از آزادراه قزوین-رشت، 12 کیلومتر از محور قدیم قزوین-رشت، 8 کیلومتر از محور قزوین-تاکستان-آوج، 14 کیلومتر محور چینی مرجان-لیا-آقابابا-شاهین تپه و لکه‌گیری 20 کیلومتر از آزادراه قزوین-زنجان انجام شد.

وی گفت: محور قزوین-الموت (رجایی دشت-معلم کلایه) به طول 6 کیلومتر، آبیک-طالقان به طول 9 کیلومتر، ارداق-شاهین تپه به طول 7 کیلومتر و لشکر 16 زرهی به طول 5 کیلومتر از دیگر نقاطی بودند که امسال عملیات بهسازی و روکش آسفالت در آنجا اجرا شد.

این مسئول افزود: برای بهسازی، لکه‌گیری و ترمیم روکش آسفالت راه‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون 142 هزار تن آسفالت مصرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز