خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وزش باد‌های شدید در شرق و شمال شرق/ دما در پایتخت و بیشتر مناطق کشور کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۰۸۱

کارشناس سازمان هواشناسی نسبت به شدت بارش‌ها در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی هشدار داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی، گفت: امروز در آذربایجان‌های شرقی و غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد و در برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، بارش پراکنده تداوم دارد. دوشنبه در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، گیلان، مازندران و بلندی‌های استان‌های قزوین، زنجان، سمنان و شرق استان تهران، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بارش‌ها تا روز‌های پایانی هفته در نوار شمالی کشور، تداوم دارد.

گودرزی نسبت به شدت بارش‌ها در آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی هشدار داد و به هموطنان توصیه کرد تا در خصوص شرایط جوی در مناطق پربارش توجه داشته باشند.

وی گفت: وزش باد‌های شدید در بخش‌های شرقی و شمال شرق کشور رخ می‌دهد که سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا به ویژه در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، امروز در تهران وزش باد‌های شدید رخ می‌دهد و هوا طی روز‌های آینده در تهران و بیشتر مناطق کشور روند کاهشی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز