خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

بازگشت بیش از ٢ میلیارد ریال اضافه دریافتی هتل‌های مشهد به مسافران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۷۸

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مشهد با اشاره به تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اضافه دریافتی مسافران در مشهدالرضا طی ایام دهه پایانی ماه صفر به زائران بازگردانده شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین امیر کلالی افزود: همه ساله در دهه پایانی ماه صفر، مشهد میزبان خیل عظیم زائران و هیات‌های مذهبی از سراسر کشور و شیعیان سراسر دنیا می شود و امسال هم‌زمانی این دهه با نیمه پایانی ماه شهریور که اوج مسافرت‌ها به مشهد است ضرورت تشدید نظارت بر مراکز گردشگری را ایجاب می‌کرد.

وی اضافه کرد: ۱۰۴ بازرس منتخب متشکل از کارشناسان گردشگری میراث فرهنگی مشهد و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری نظارت و بازرسی از مراکز اقامتی و گردشگری طی دهه پایانی ماه صفر را انجام دادند.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مشهد گفت: به‌طور ویژه در نیمه دوم شهریور ماه و ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر در نتیجه هزار و ۷۱ بازرسی‌ از مراکز گردشگری و اقامتی در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۵ شهریور ۱۰۴ واحد تذکر و ۲۱۳ واحد اخطار دریافت کردند و ۶ واحد نیز مهر و موم شد.

امیرکلالی افزود: در پیگیری‌های میدانی و شکایت های دریافتی از طریق سامانه پنج رقمی ۳۷۰۴۵ به ۲۷ شکایت رسیدگی و وجوه اضافه دریافتی زائران به آنها بازگردانده و برای واحدهای متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز