خبرگزاری کار ایران

در شیراز رخ داد؛

بر اثر برخورد زانتیا با تیر چراغ برق ۳ کشته و ۵ مصدوم برجای ماند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۶۴۵

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: بر اثر برخورد زانتیا با تیر چراغ برق در کمربندی دراک ۳ نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، هادی عیدی پور اظهار کرد: طی تماس با سامانه ۱۲۵، و اعلام برخورد زانتیا با تیر چراغ برق در کمربندی دراک، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگا‌های ۴ فرهنگ شهر را به محل حادثه اعزام کرد.

او ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری زانتیا به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به تیر چراغ برق برخورد می‌کند.

عیدی پور تصریح کرد: بر اثر این حادثه، راننده و سرنشینان زانتیا که ۸ نفر بودند در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با همکاری عوامل اورژانس اقدام به کمک و امدادرسانی به افراد گرفتار شده می‌کنند.

او با بیان اینکه در این حادثه ۳ نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: مصدومان برای انجام اقدامات درمانی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز