خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون رئیس جمهور از نحوه خدمت رسانی به زائران در میدان شهدای مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۳۱۴

معاون رئیس‌جمهور از نحوه خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر در عرصه میدان شهدای مشهد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امروز همزمان با ۲۸ صفر مصادف با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین در آستانه شهادت امام رضا (ع) معاون رئیس‌ جمهور به همراه استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد از روند خدمت رسانی به زائران در عرصه میدان شهدا بازدید کرد.

 محسن منصوری، از صبح روز گذشته چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه وارد شهر مشهد شده و با حضور در جاده‌های منتهی به مشهد به امور خدمت‌رسانی و رفع نیازهای زائران پیاده در روزهای پایانی ماه صفر رسیدگی کرد.

وی همچنین امروز از  پویش " قرار نوجوانی" در عرصه میدان شهدای مشهد بازدید کرد؛ پویشی که به واسطه آن از ظرفیت نوجوانان در خدمت رسانی داوطلبانه در دهه پایانی صفر و تقویت فرهنگ میزبانی، کمک گرفته شده است و  با همکاری اداره هماهنگی مناسبت‌ها وآموزش شهروندی ۱۲۵ نوجوان باشگاه مانا که داوطلب ارائه خدمت در حوزه های تنظیف و رفت و روب، جمع آوری پسماندهای خشک، نگهداری و آبیاری گیاهان و خدمات ایمنی و آتش نشانی بودند، طی جلساتی آموزش های لازم را کسب و برای خدمت به زائران تجهیز شدند.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین از گردان زنان نانوای کرمای هم بازدید کرد.

گردانی از زنان کرمانی که حاج قاسم سلیمانی نام آنان را گردان نانواها گذاشته است و در سال‌های دفاع مقدس برای رزمنده‌ها نان می‌پختند امروز با فرزندان شان برای زائران پیاده امام رضا (علیه‌السلام) نان می‌پزند.

بانوان گردان نانواها که در زمان دفاع مقدس در پشت جبهه برای رزمنده ها نان می پختند امروز نیز آمده اند تا به زائران امام رضا(ع) که از راه دور و نزدیک خود را به بارگاه مطهر رضوی رسانده‌اند تا در سالروز شهادت امام هشتم(ع) در بهشت مشهد باشند خدمت رسانی کنند و نانی گرم به دست زائران غریب الغربا برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز