خبرگزاری کار ایران

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان طی تعطیلات پیش رو

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۹۰۵

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان طی تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت امام رضا (ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و برعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه در محور قدیم رشت - قزوین و برعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: همچنین در محور اردبیل - آستارا و برعکس تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه ممنوع است.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده کمک بسزایی در تسهیل عبور و مرور به ویژه در محور رشت - لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز