خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان خبر داد؛

تداوم پیگیری برای یافتن پاکبان شهرداری کاشان در عراق

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۳۲۳

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت: برای اطلاع از آخرین وضعیت پاکبان شهرداری کاشان به تمامی مراکز بیمارستانی، زندان‌ها و امور کنسولی در عراق مراجعه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمد رضا قنبری اظهار داشت: پاکبان اعزامی شاغل در شهرداری منطقه پنج کاشان، یکی از نیروهای مذهبی و مخلص در شهرداری است که سال های متوالی برای حضور در ایام محرم و اربعین درخواست داده بود.

وی ادامه داد: از زمان حرکت وی از شهرداری تا مرز همراه وی و سایر همکارانش بودیم.

قنبری افزود: پاکبان فوق در محلی امن واقع در خیابان باب القبله حضور داشت و به مدت پنج روز امر تنظیف را انجام داد.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان تصریح کرد: پس از اتمام ماموریت و بازگشت سایر پاکبانان متاسفانه خبری از وی نشد و در حال حاضر نمایندگانی برای اطلاع از وضعیت پاکبان شهرداری به عراق اعزام شده‌اند؛ ضمن اینکه پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری نیز پیگیر یافتن نیروی خود است. البته با وزارت امور خارجه و هلال احمر نیز در خصوص ناپدید‌ شدن این پاکبان مکاتبه شده است.

 ۴۱ نیروی پاکبان شهرداری کاشان برای حضور در مراسم اربعین به کشور عراق اعزام شدند که متاسفانه از سرنوشت یکی از آنها خبری در دست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز