خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی فارس خبرداد؛

دعوت از سرمایه گذاران قطری در پروژه شهر سلامت شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۲۴۵

رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: توسعه روابط گسترده و پایدار تجاری و اقتصادی با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس از جمله کشور قطر را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدصادق حمیدیان شنبه ۱۸ شهریور در دیدار با رایزن بازرگانی ایران در قطر در بیان کرد: در جلسه مسئولان ارشد فارس در خصوص مباحث مرتبط با افزایش و به روز رسانی زیرساخت‌های صادراتی و توسعه همکاری در بنادر قطر و حل مشکلات موجود در صادرات فارس با این کشور مذاکراتی شده است.

او، یکی از برنامه های آتی مشترک اتاق بازرگانی فارس و رایزن بازرگانی ایران در قطر را برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی قطر دانست و ادامه داد: در این نمایشگاه که اسفندماه امسال و با محوریت ارتقاء امنیت غذایی برگزار می‌شود، اتاق بازرگانی فارس به عنوان پاویون جمهوری اسلامی حضور خواهد داشت.

رئیس اتاق بازرگانی فارس اظهار کرد: همچنین با توجه به پتانسیل‌های استان فارس در حوزه درمان، بحث ارتقاء توریسم سلامت از مباحث مشترک و مورد تاکید دو طرف است که این موضوع در جلسه‌ای با حضور استاندار فارس مطرح و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

حمیدیان گفت: به منظور ارتقاء توریست سلامت شیراز، مقرر شد به صورت همزمان از سرمایه‌گذاران قطری و ایرانیان مقیم کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برای سرمایه گذاری در پروژه شهر سلامت شیراز دعوت شود.

او افزود: اعزام هیات اقتصادی بلند پایه از فارس و شیراز به کشور قطر و بالعکس و حضور تجار و بازرگانان را به عنوان موضوعاتی مهم با همکاری و همراهی رایزن بازرگانی ایران در قطر دنبال خواهیم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به سابقه حضور تجار و بازرگانان فارس در کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کشور قطر گفت: موضوع رفع روادید توریست‌های قطری در ایران و تسهیل روادید تجار ایرانی به قطر به عنوان یکی از مباحث مهم در سفر آتی هیات دولت به استان فارس مطرح و پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز