خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:

محلات قدیمی یزد کمبود فضای ورزشی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۹۰۵

پل هوایی بلوار امام جعفرصادق(ع) باید با آسانسور ساخته شود

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به لزوم توسعه ورزش همگانی و افزایش تحرک در بین مردم یزد گفت: محلات قدیمی یزد کمبود فضای ورزشی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار در بررسی میدانی مشکلات محله نعیم آباد شهر یزد در جمع مردم این محله با اشاره به اینکه نعیم آباد خدمات ارزنده‌ای در زمان هشت سال جنگ تحمیلی داشت، اظهار کرد: مردم نعیم آباد، انقلابی، باتقوا و متدین هستند و با این روحیه شاهد اقدامات ارزنده مردم این منطقه بوده‌ایم.

نماینده مردم یزد افزود: با توجه به اینکه بافت محله نعیم آباد سنتی است، برای توسعه آن مشکلاتی وجود دارد که حتی این مسئله را در دوره اول نمایندگی خود پیگیر شدم ولی با وجود شرایط این منطقه، امکان پذیر نبود.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی این محله، ترافیک زیاد در شب‌ها است که باید در این خصوص تدبیری اندیشیده شود تا مشکل مردم رفع شود.

جوکار با بیان اینکه قطعا پل هوایی برای بلوار امام جعفر صادق(ع) در نظر گرفته خواهد شد، افزود: به طور حتم این پل باید دارای آسانسور و مکانیزه باشد زیرا افراد بزرگسال از آن استفاده می‌کنند و نباید دچار مشکل شوند.

نماینده مردم یزد با اشاره به اینکه غالب مساجد محله نعیم آباد پارکینگ ندارند، اظهار داشت: شهردار منطقه با همکاری معتمدین محله نسبت به ایجاد پارکینگ در محله اقدام کنند زیرا مراسمات عزاداری با جمعیت بسیار زیاد در مساجد این محله برگزار می شود و برای کاهش مشکل مردم نیاز به پارکینگ دارد.

وی یکی از مشکلات محلات قدیمی یزد را کمبود فضای ورزشی دانست و افزود: در محله نعیم آباد نیز مانند محلات قدیمی دیگر یزد با مشکل فضای ورزشی مواجه هستیم که اداره کل ورزش و جوانان باید در این خصوص چاره اندیشی کند و فضایی ایجاد شود تا مردم منطقه بتوانند از آن استفاده کنند.

نماینده مردم یزد در پایان گفت: مجموعه های ورزشی واقع شده در محله نعیم آباد باید سانس های مناسبی را در اختیار جوانان محله قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز