خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته اتباع خارجی ستاد اربعین کرمانشاه:

۵۰۰۰ زائر خارجی از مرز خسروی راهی عتبات شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۴۷۸

رئیس کمیته اتباع خارجی ستاد اربعین استان کرمانشاه از تردد حدود ۵۰۰۰ زائر خارجی از مرز خسروی برای شرکت در پیاده روی اربعین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حمزه سلیمانی در حاشیه بازدید از وضعیت تردد زوار اربعین حسینی از مرز خسروی اظهار کرد: طبق آمارها تاکنون حدود ۵۰۰۰ زائر خارجی ‌از مرز خسروی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی راهی عتبات عالیات شده‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه این زائرین از کشورهای آذربایجان، تاجیکستان و عراقی‌های ساکن ایران و دیگر کشورها بوده‌اند، گفت: با وجود اینکه براساس دستورالعمل ستاد اربعین کشور تردد زوار خارجی از مرز خسروی ممنوع است، اما باتوجه به اینکه این زوار از کشورهایشان خود را به مرز خسروی رسانده بودند، در کمترین زمان ممکن هماهنگی‌ها و رایزنی‌هایی را با کشور عراق انجام دادیم و زمینه تردد آنها را فراهم کردیم.

به گفته این مسئول، تردد این تعداد زوار خارجی از مرز خسروی نشان از امنیت بسیار بالای این مرز دارد.

وی یادآورشد: از آنجایی که مرز چذابه در استان خوزستان برای تردد زوار افغانستان و پاکستانی در نظر گرفته شده، لذا تردد این زوار از مرز خسروی کماکان ممنوع است و درصورت حضور، از تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز