خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان خبر داد؛

موافقت با امهال وام و بخشش جرایم برای احیای مراکز تولید در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۲۴۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از موافقت با امهال وام و بخشش جرایم برای احیای مراکز تولید در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی روز شنبه - یازدهم شهریورماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برای توسعه لرستان باید مشکلات ساختاری برطرف شود که در این راستا به مدیرکل اقتصاد دارایی این استان از سوی وزیر ماموریت داده شد تا مصوبات به انجام و اقدام عملیاتی تبدیل شود.

وی افزود: ایجاد بازار سرمایه یا بازار بورس از نیازهای اصلی استان محسوب می‌شود که در سفر اخیر وزیر اقتصاد و دارایی مورد بحث قرار گرفت و موافقت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ارتقاء گمرک استان از مدیریت به اداره کل و حل و فصل مشکل مکان آن که از ۱۰ سال گذشته جانمایی شده اما اعتبار لازم تخصیص داده نشده است، مورد موافقت وزیر اقتصاد قرار گرفت.

ابراهیمی بیان کرد: بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به مرغداری‌ها در جریان مردمی‌سازی یارانه‌ها پرداخت شد که اکنون توان باز پرداخت ندارند و با امهال وام از سوی وزیر اقتصاد و دارایی موافقت شد.

وی تصریح کرد: اعطای مجوز بخشش جرایم و دیرکردهای مالیاتی باید به صورت ۱۰۰ درصد در اختیار استان باشد، همچنین ارتقا منابع بانکی از دیگر درخواست‌ها است.

معاون استاندار ابراز کرد: موافقت تامین منابع برای حداقل چهار صنعت لرستان مانند کشت و صنعت، یخچال سازی بوژان، لاستیک سازی و نساجی بروجرد توسط وزیر اقتصاد و دارایی صورت گرفت، همچنین در یک جلسه تخصصی با ایشان مشکلات سه مورد دیگر بیان شد.

ابراهیمی عنوان کرد: سفر اخیر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی به لرستان مثبت ارزیابی می‌شود و در این راستا مصوبات خوبی صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز