خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

نخستین نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۱۲۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: نخستین نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین از 21 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی گفت: نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین از تاریخ 21 تا 24 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بیان کرد: استان قزوین به دلیل فعالیت واحدهای تولیدی متنوع و بی‌شمار، استقرار شهرک‌های صنعتی و بخصوص شهر صنعتی البرز و همچنین صادرات محصولات تولیدی، به یکی از مراکز صنعتی کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این امر برگزاری نمایشگاه، فرصت مناسبی را برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های استان قزوین در حوزه صادرات، تبادل اطلاعات، دانش و فناوری‌ها، آشنایی و تعامل متخصصان و افزایش همکاری‌ها فراهم خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از 40 واحد تولیدی و صادرکننده در گروه‌های کالایی صنعت ساختمان، مواد غذایی، لوازم خانگی، محصولات فلزی، آرایشی – بهداشتی و پلاستیک تولیدات خود را معرفی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افزود: همچنین در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر مشارکت‌کنندگان از نمایشگاه فوق، هماهنگی و رایزنی‌های لازم بمنظور بازدید هیات‌های تجاری از کشورهای همسایه از جمله عراق و ترکیه صورت گرفته است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 برای بازدید علاقه‌مندان فعال خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز