خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تعهدات برای توسعه فضاهای آموزشی و نهضت ملی مسکن در مرحله عمل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۴۷

استاندار البرز با اشاره به اجرای طرح های ویژه توسعه فضاهای آموزشی و ساخت مسکن گفت: تعهداتی که در این زمینه داشتیم به مرحله عمل رسیده و پروژه‌ها یکی پس از دیگری در حال افتتاح است.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در حاشیه آیین افتتاح دبیرستان خیری با عنوان اینکه درصدد هستیم بیش از ۲۰۰ مدرسه بسازیم وتحویل مردم دهیم، اظهار کرد: امروز در دولت سیزدهم با اقدامات جهادی در تلاش برای رفع مشکلات هستیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نداریم.

عبداللهی گفت: تمام تلاش‌ها در راستای اقدامات جهادی برای تامین رضایت مردم است و باید دستاوردهای نظام اسلامی را برای مردم اطلاع‌رسانی کرد.

عبداللهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، به تشریح طرح‌ها و پروژه‌های آماده افتتاح و بهره برداری شهرستان کرج در ایام گرامیداشت هفته دولت پرداخت و گفت: از ۸۰ پروژه و طرح در این شهرستان، ۵۶ پروژه مربوط به بخش دولتی و ۱۵ طرح نیز در بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۵۱هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال برای بهره برداری از این طرح‌ها هزینه شده است؛ افزود: ۹ پروژه نیز ایام هفته دولت در شهرستان کرج کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار البرز افزود: درمجموع با بهره برداری از ۸۰ پروژه، برای ۶۲۳ نفر در شهرستان کرج شغل ایجاد می‌شود.

افتتاح یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در البرز

استاندار البرز همچنین در آیین بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان البرز بصورت ویدئوکنفرانس با رییس جمهور درسراسر کشور افزود: مشکلاتی مانند آسانسور و نمای ساختمان با توجه به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان درتعهد دولت نیست ولی در تلاش برای رفع آن‌ها هستیم.

وی بیان کرد: امروز با حضور رییس جمهوری ۱۰۰ هزار واحد مسکونی درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد که یک هزار و ۲۰۰ واحد مربوط به استان البرز بود.

عبداللهی گفت: علاوه براین یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی، یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز درشهرجدید مهستان افتتاح می‌شود و درمجموع درهفته دولت شاهد افتتاح ۲هزار و ۷۰۰ وحد مسکونی هستیم.

استاندار البرز با بیان اینکه موضوع مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است ادامه داد: تلاش‌های بسیاری در حوزه بافت‌های فرسوده و بازسازی آن‌ها، بازآفرینی شهری و استفاده از تعاونی‌های مسکن چه شاغل و چه بازنشسته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن درحال انجام است.

وی یاد اورشد: براین اساس با هماهنگی و فراخوان به تعاونی‌های مسکن همراه با استفاده از بخش خصوصی که بسته‌های تشویقی، امتیاز و خدمات ویژه برای آن‌ها پیش بینی شده گام‌های بلندی را در ادامه اجرای طرح‌های نهضت مسکن برخواهیم داشت.

استاندار البرز اضافه کرد: از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته شده در استان البرز که امروز شاهد افتتاح آن بودیم ۴۷۴ واحد درشهرک ابریشم است.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا زیرساخت‌های لازم را از جمله درمانگاه، مسجد، مدرسه و هرآنچه که نیاز شهرکهای مسکونی جدیدالاحداث است تامین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز