خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

چهار نانوایی در قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۵۴۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از پلمب چهار نانوایی متخلف در اجرای طرح نظارتی اربعین خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور گفت: همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی، 4 نانوایی به دلایل گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی، نصب پارچه و پلمب واحد صنفی محکوم شدند که احکام بلافاصله اجرا شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: با توجه به عبور کاروان‌های زیارتی اربعین حسینی از مسیرهای استان، تمام مراکز اقامتی و رفاهی، فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها و مراکز عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز زائران تا ۱۶ شهریور به صورت مستمر نظارت و بازرسی می‌شوند.

وی عنوان کرد: نان جزء اصلی سبد غذایی خانواده‌ها است به همین دلیل برای صیانت از حقوق شهروندان با متخلفانی که به سفره‌های مردم دست‌اندازی کنند براساس قانون به شدت و خارج از نوبت رسیدگی می‌کنیم.

حسن‌پور با بیان خدمت‌رسانی سریع و دقیق، نظارت مستقیم بر عملکرد اصناف مرتبط با حوزه آرد و نان ادامه داد؛ در تمام بازرسی‌ها، رؤسای شعب و کارکنان تعزیرات حکومتی حضور میدانی دارند و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.tazirat135.ir  شکایات خود را جهت رسیدگی ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز