خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

کوهدشت یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۳۸۲

نماینده مردم در مجلس گفت: کوهدشت یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور وزیر اقتصاد در محل اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های محروم کشور است و با مشکلات فراوانی در این شهرستان مواجه است، اظهار کرد: برای برون‌رفت از این مشکلات، معضلات و فقر باید ترغیب برای سرمایه‌گذاری صورت گیرد و برای سرمایه‌گذاران مشوق‌هایی همچون معافیت‌های مالیاتی در نظر بگیریم تا بتوانند در شهرهای لرستان سرمایه‌گذاری کرده و بخشی از مشکلات از جمله بیکاری برطرف شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های لرستان حوزه گردشگری است که متاسفانه از آن غافل شدیم. می‌توان در این بخش و برای رونق آن از وجود سرمایه‌گذار بخش خصوصی بهره برد.

مبلغی گفت: تامین اعتبار برای پروژه‌های عمرانی در مناطق لرستان به کندی صورت می‌گیرد به عنوان مثال ماده ۵۶ با کندی تامین می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم خیلی مشکل دارند و برای گرفتن وام یا بانک همکاری نمی‌کند یا در بروکراسی وثیقه قرار می‌گیرند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم امهال وام‌های کشاورزی دومین مشکل شهرستان‌های استان استان است.

این نماینده مجلس گفت: عمده شغل مردم این خطه از کشور کشاورزی است که گاهی اوقات به خاطر خشکسالی و مشکلات اقتصادی ممکن است توان پرداخت بدهی بانکی خود را در موعد مقرر نداشته باشند و ضرورت دارد که فرصت داده و این وام‌ها امهال شود.

مبلغی ادامه داد: در شهرستان‌های رومشکان و کوهدشت، دو سه بانک بیشتر وجود ندارد و این در حالیست که گردش پول در این شهرستان زیاد و امکان ایجاد بانک‌هایی در رومشکان وجود دارد.

وی افزود: شعب موجود جوابگوی حجم سیاست‌های دولت و نیازهای مردم نیست. وام ازدواج، تکلیفی، اشتغال و همچنین حجم اعتبارات تخصیص یافته متناسب با نیاز مردم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز