خبرگزاری کار ایران

حریق گسترده شرکت فوم‌سازی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۴۰۳

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، از حریق گسترده شرکت فوم‌سازی «گدر» شهرک صنعتی در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی عیدی پور  بیان کرد: حریق گسترده شرکت فوم سازی واقع در میدان اول شهرک صنعتی به سامانه ١٢٥ سازمان آتش نشانی شیراز اعلام شد.

وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی چهار سوله به متراژ حدودا ۶۰۰۰ متر طعمه حریق شده‌اند.

عیدی‌پور گفت: تیم‌های عملیاتی امدادی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های 16-18-3-17-6-5-12-13-15-9-14-11-4-7-10-8-1 به همراه ۲۵ دستگاه خودرو اطفایی سنگین، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در تشریح حادثه افزود:متاسفانه حریق بسیار گسترده‌است و تمامی سوله‌های کارخانه را در بر گرفته که تیم های عملیاتی از جهات مختلف نسبت به اطفاء و جلوگیری از گسترش حریق اقدام نماند. همچنین در حال حاضر چند مخزن گاز تحت فشار در موقعیت آتش سوزی‌ست که تمرکز نیروهای عملیاتی بر جلوگیری از انفجار این مخازن و آتش‌سوزی بیشتر است.

عیدی‌پور عنوان کرد: در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی از  ۱۷ ایستگاه و حدود ۲۵ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، در محل حادثه حضور دارند و تخلیه‌ی کارخانه‌ی مجاور در حال حاضر انجام شده و عملیات اطفاء حریق و پیشگیری از گسترش حریق به سمت مخازن تحت فشار، به طور هم‌زمان در حال اجراست و اولویت با کنترل مخازن‌گاز تحت فشار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز