خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقای توانمندی دستگاه‌ها؛

رزمایش بزرگ زلزله در آوج برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۸۸

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: در راستای برنامه‌های مدیریت بحران استان جهت ارتقاء توانمندی دستگاه‌های عضو، رزمایش زلزله فرضی با هدف ارزیابی وضعیت آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آوج بدون اطلاع قبلی در سه نقطه شهرستان آوج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا علیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این رزمایش ستاد مدیریت بحران شهرستان در محل فرمانداری آوج تشکیل و تیم‌های امدادی، امنیتی و عملیاتی با تجهیزات مورد نیاز به دو روستای کلنجین و نیرج اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: همچنین سالن‌های ورزشی و مدارس شهرستان جهت اسکان حادثه‌دیدگان به حالت آماده باش درآمد و چادرهای امدادی در این اماکن برپاشد.

وی عنوان کرد: در این رزمایش که با حضور بیش از ۲۵ دستگاه اجرایی شهرستان و استان برگزار شد برای تمامی دستگاه‌های مذکور، برنامه کاری تعریف شده بود که باید در راستای شرح وظایف و برنامه‌های از پیش تعیین شده اجرایی می‌کردند.

علیمی اضافه کرد: در این رزمایش ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برای برنامه‌ریزی لازم جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بخصوص در حوزه‌های پیشگیرانه و آمادگی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز