خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

تکمیل طرح ابرسانی به همدان در دولت سیزدهم شتاب گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۵۶

وزیر کشور گفت: یکی از طرح های خوبی که در استان همدان رقم خورد انتقال آب از سد تالوار به همدان بود که تکمیل این طرح در دولت سیزدهم شتاب گرفت.

به گزارش ایلنا از همدان، احمد وحیدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه «شیخی جان» در استان همدان افزود: طرح آبرسانی به همدان تا اول دولت سیزدهم ۳۲ درصد پیشرفت داشت و طبق گزارش ها هم اینک حدود ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که توانسته مشکل بزرگ تامین آب شرب مردم همدان را حل کند که کار بسیار مهمی است.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح بیش از ۱۴۸ کیلومتر لوله کشی، سه ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه شیخی جان انجام شده است که در مرحله اول هزار و ۸۰۰ لیتر در ثانیه آب و مرحله دوم نیز هزار و ۸۰۰ لیتر بر ثانیه آب دیگر قرار است به این طرح اضافه شود.

وزیر کشور ادامه داد: هم اینک براساس گزارش‌ها ۹۰۰ لیتر بر ثانیه فعال است و تا چند ماه آینده طبق گزارش‌ها به هزار و ۸۰۰ لیتر بر ثانیه می‌رسیم.

وحیدی اجرای طرح آبرسانی به همدان را کار بسیار بزرگی عنوان کرد و گفت: در همین مدت مسئولان استانی، استاندار، وزیر نیرو و آب منطقه ای تلاش ارزشمندی کردند و این اتفاق مهم رقم خورد.

وزیر کشور افزود: در تصفیه خانه شیخی جان با همکاری مسئولان و پیمانکار آن قرارگاه خاتم الانبیاء (س) اتفاق خوبی شکل گرفته که کار بسیار با ارزشی است.

وحیدی درباره پیش ثبت نام انتخابات نیز گفت: استقبال بسیار خوبی در این چند روزه از سوی متقاضیان صورت گرفته و بیش از ۱۹ هزار نفر تا آخر وقت دیروز پرونده خود را تکمیل کردند.

وزیر کشور با اشاره به مهلت یک هفته ای برای ثبت نام توصیه کرد: همه کسانی که واجد شرایط هستند و قصد داوطلبی دارند شرکت کنند، حتی اگر قصد قطعی نداشته باشند شرکت کنند چون فرصت از دست می‌رود و یک هفته قابل تمدید نیست.

وی تصریح کرد: متقاضیان اگر تردید هم دارند مشارکت کنند و بعد می‌توانند انصراف دهند.

وزیر کشور یادآوری کرد: استقبال بسیار عالی بوده که نشان می‌دهد میل به مشارکت در مهمترین اتفاق امسال که انتخابات است بالاست و مردم سرزنده، فعال و حساس نسبت به سرنوشت، مشارکت فعالی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز