خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی استان گیلان خبر داد؛

پایداری هوای گرم تا اواسط هفته پیش رو در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۴۸۹

مدیرکل هواشناسی استان گیلان از پایداری هوای گرم تا اواسط هفته پیش رو در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون گرم و آفتابی است، گفت: الگو‌های هواشناسی، افزایش نسبی دما و رطوبت هوا تا اواسط هفته را نشان می‌دهد.

وی افزود: دمای احساسی هوای گیلان را امروز ۴۰ درجه سلسیوس اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان تصریح کرد: با عبور جریانات جوی رگبار‌های پراکنده در برخی ازساعات دور از انتظار نیست.

وی گفت: با توجه به گرمای شدید هوای استان کودکان و سالمندان در ساعت‌های اوج گرما از خانه خارج نشوند و کشاورزان هم مراقب گرما زدگی باشند و در ساعات‌های میانه روز از حضور در شالیزار پرهیز کنند.

دادرس دمای هوای شهر رشت را امروز در گرم‌ترین ساعت تا ۳۵ درجه سلسیوس اعلام کرد و گفت: رطوبت هوای این شهر هم اکنون ۵۵ درصد است.

به گفته وی: دیلمان با ۱۶ درجه سیلسیوس در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین شهر، منجیل و ازبرم سیاهکل با ۳۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین منطقه در استان است.

مدیر کل هواشناسی گیلان ارتفاع موج دریا را برای امروز و فردا بین ۱۰ تا ۴۰ سانتی متر اعلام و خاطر نشان کرد: دریا برای فعالیت‌های دریایی و شنا مناسب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز