خبرگزاری کار ایران

اعضای کمیسیون‌ها و مناطق شورای شهر یزد معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۴۲۳

رئیس شورای شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: انتخابات کمیسیون بدوی شماره یک ماده صد و نمایندگان شوراها در مناطق شهرداری یزد امروز در صحن علنی شورای شهر یزد برگزار و اعضای آن معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، عزیزالله سیفی اظهار داشت: در انتخابات کمیسیون‌های بدوی فخرالسادات خامسی، سیدمحمدناصر حیدری، محمدباقر پارساییان، فاطمه زارع انتخاب شدند همچنین در کمیسیون تجدیدنظر مرتضی شایق، محمدعلی اعتباری، محمدمهدی نیکونژاد و عزیزالله سیفی و کمیسیون ویژه ماده صد نیز محمدعلی اعتباری برای دوره یک ساله به عنوان هیئت رئیسه سال سوم این شورا انتخاب شدند.

وی ادامه داد: انتخابات نمایندگان شوراها در مناطق شهرداری یزد هم برگزار و محمدباقر پارساییان، مجید تجملیان، مرتضی شایق و محمدمهدی نیکونژاد انتخاب و نیز محمدعلی اعتباری و فاطمه زارع، منطقه بافت تاریخی بی بی فاطمه حقیرالسادات و فخرالسادات خامسی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شدند.

سیفی گفت: نمایندگان شورای شهر در سازمان‌های شهرداری یزد نیز مجید تجملیان و فاطمه زارع نمایندگان سازمان آتش نشانی، سیدمحمدناصر حیدری و عزیزالله سیفی نمایندگان سازمان آرامستان ها، مجید تجملیان و محمدعلی اعتباری نمایندگان حمل و نقل شهرداری انتخاب شدند.

رئیس شورای شهر یزد بیان کرد: مجید تجملیان، محمدمهدی نیکونژاد فخرالسادات خامسی به عنوان نماینده شورا در ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کاندیدا شدند که نیکو نژاد و تجملیان با شش رای انتخاب شدند. همچنین محمد مهدی نیکونژاد و فخرالسادات خامسی نماینده در سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری، محمدعلی اعتباری و سیدمحمدناصر حیدری نماینده ناظر در سیما و منظر شهرداری، اعتباری و سیفی در سازمان عمران شهرداری، مجید تجملیان و فخرالسادات خامسی به عنوان نماینده در سازمان فاوا انتخاب شدند.

وی ادامه‌ داد: آقایان پارساییان، حیدری، نیکونژاد و ابوترابی به عنوان نماینده شورا در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاندیدا شدند که در نهایت سیدمحمدناصر حیدری با ۹ رای، محمدمهدی نیکونژاد ۸ رای و محسن ابوترابی با ۷ رای به عنوان نمایندگان شورا در سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد انتخاب شدند.

رئیس شورای شهر بیان داشت: محمدباقر پارساییان با ۴ رای انتخاب نشد همچنین مجید تجملیان و فاطمه زارع نماینده در سازمان پسماند با ۹ رای موافق و دو رای مخالف انتخاب شدند و مرتضی شایق نیز بعنوان نماینده شورا در مدیریت بحران شهرداری یزد انتخاب شد .

سیفی گفت: مرتضی شایق و مجید تجملیان به عنوان نماینده شورا در شورای اسلامی استان و شهرستان کاندیدا شدند که در نهایت با رای مساوی و با قرعه کشی، مرتضی شایق به عنوان نماینده شورای شهر یزد انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز