خبرگزاری کار ایران

محور شهرکرد_شلمزار مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۰۰۵

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از مسدود شدن موقت محور شهرکرد_شلمزار خبرداد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی مقصودی اظهار داشت: با توجه به انجام عملیات مقدماتی بازگشایی بخشی از محور شهرکرد_شلمزار این محور در روز یکشنبه ۱۵ مردادماه به صورت موقت مسدود می‌شود.

وی افزود: به علت نصب نیوجرسی به طور همزمان در دو بخش و انجام عملیات مقدماتی به‌ منظور بازگشایی قطعه اول محور شهرکرد_شلمزار، از ساعت ۵ صبح لغایت ۶ عصر در ساعاتی از روز به طور موقت محور از سه راهی شمس آباد به سمت شهرکرد مسدود خواهد شد.

مقصودی بیان کرد: به علت تردد بالای خودرو از این محور و رفاه مسافرین و هم استانی‌های گرامی، مسیر کیان_طاقانک به سمت شهرکرد(جاده قدیم) به عنوان جایگزین برای این مسدودی موقت در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از رانندگان درخواست کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه، در روز مذکور از محور جایگزین استفاده و با عوامل پلیس راه و پیمانکار مستقر در محور نهایت همکاری را داشته باشند.

به گزارش ایلنا محور شهرکرد_شلمزار در استان چهارمحال و بختیاری به طول ۲۶ کیلومتر در دو قطعه در حال ساخت است و طی روزهای آینده بخشی از این محور زیر بار ترافیک خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز