خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون کارگران بازنشسته کاشان خبر داد؛

ممانعت از ساخت بیمارستان تامین اجتماعی کاشان/ کارشناسان می گویند زمین محل ساخت سست است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۴۷۷

رئیس کانون کارگران بازنشسته شهرستان کاشان گفت: مهمترین علت جلوگیری از پیشرفت فیزیکی بیمارستان نیمه تمام تامین اجتماعی کاشان، نظر کارشناسان در خصوص سست بودن زمین محل ساخت و ضعف سازه از نظر فنی است.

به گزارش ایلنا از کاشان، حسین حداد با بیان اینکه پس از واگذاری بیمارستان شهید بهشتی کاشان مقرر شد بیمارستانی جایگزین آن برای کارگران ساخته شود تاکید کرد: از سال ۸۲ که جمعیت بازنشستگان ۳۰۰۰ نفر بود، وعده ساخت بیمارستان ۶۰ تختخوابی داده شد.

وی افزود: پس از گذشت ۲۰ سال و افزایش ۱۰ برابری جمعیت بازنشستگان همچنان ساخت همان بیمارستان  با اما و اگر های زیادی از سوی مسئولان همراه بوده  و این در شرایطی است که در حال حاضر خواست کانون احداث بیمارستان ۶۰۰ یا حداقل ۳۰۰ تختخوابی است.

رئیس کانون کارگران بازنشسته شهرستان کاشان تصریح کرد: مهمترین علت جلوگیری از  پیشرفت فیزیکی بیمارستان نیمه تمام تامین اجتماعی نظر کارشناسان در خصوص سست بودن زمین محل ساخت  و ضعف سازه از نظر فنی است.

حداد ضمن اشاره به فعالیت بیش از ۷ هزار شرکت و کارگاه در منطقه کاشان و آران و بیدگل و اعلام همراهی بیشتر آنان جهت ساخت این بیمارستان خاطرنشان کرد: عزم کانون برای احداث بیمارستان جزم است و پس از کلنگ زنی، ساخت و تجهیز  آن که جز مطالبات قانونی مردم کاشان است.

وی تصریح کرد: هدف تمامی کارگران و بازنشستگان کاشان احداث بیمارستان در شهرستان است  هرچند کارشکنی‌ها همچنان ادامه دارد، با این وجود تلاش کانون بهره برداری از بیمارستان در آینده نزدیک است.

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران استان اصفهان گفت: ۲۰ سال است مسئولان شهری نزدیک انتخابات وعده‌های رنگارنگی برای شروع ساخت بیمارستان ویژه کارگران داده‌اند؛ ولی پس از گذشت چند روز تمامی قول و قرار ها فراموش می‌شود.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز