خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

درختان شهر قزوین شناسنامه‌دار شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۳۸۲

عضو شورای شهر قزوین گفت: هیچ کدام از درختان شهر قزوین پلاک و شناسنامه ندارند و لازم است تا برای سال آینده اقداماتی از قبیل برداشت در محیط جی آی اس و اطلاعات درختان صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، فرج الله فصیحی رامندی در جلسه علنی شورای شهر قزوین با انتقاد از اقدامات برخی پیمانکاران در آبیاری درختان شهر گفت: به نظر می‌رسد آبیاری درختان به صورت استاندارد و اصولی انجام نمی‌شود و این گونه اقدامات می‌تواند به سلامت آینده این درختان و فضای سبز لطمه وارد کند؛ همچنین در برخی مناطق شهری آب کافی به درختان نمی‌رسد و باعث خشک شدن و از بین رفتن درختان شده است.

این عضو شورای شهر قزوین در ادامه خواستار کاشت و توسعه درختان مثمر در شهر قزوین شد و گفت: پیشنهاد می‌شود به جای کاشت درختان غیرمثمر، درختان مثمر مانند بادام که سازگار و مقاوم به کم آبی است در دستورکار سازمان پارک‌ها و فضای سبز قرار گیرد.

وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی مدیریت شهری قزوین مبنی بر جریمه قطع درختان و هرس غیرفنی تاکید و خاطر نشان کرد: بسیاری از شهروندان اطلاعی از جرایم مربوط به قطع درخت و هرس غیرفنی ندارند؛ از این رو ضرورت دارد تا در فیش عوارض که برای شهروندان ارسال می‌شود اطلاع رسانی گسترده و عمومی در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز