خبرگزاری کار ایران

با ۹۵ درصد پیشرفت؛

ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس در مرحله تجهیز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۳۹۲

شهردار فردیس در بازدید از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهر فردیس از پروژه های ساختمانی شهرداری دیدن کرد و گفت: ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در مرحله تجهیز است.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهر فردیس، به پروژه ساماندهی بلوار شهید اسمی اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه حد فاصل خیابان فضای سبز تا بلوار شهدا بوده و پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دارد.

وی در ادامه افزود: عملیات خاکریزی برای احداث فضای سبز، زیرسازی آسفالت و آسفالت ریزی معبر، روشنایی و پیست دوچرخه سواری آن نیز تکمیل شده است.

شهردار فردیس عنوان کرد: این پروژه دو معارض دارد که موفق شدیم دستور اعمال ماده ۹ را از دادستانی شهرستان فردیس دریافت کنیم. با رفع مشکلات معارض، ۳۰۰ متر خیابان به شکل فضایی عمومی با کارکردی پاتوق گونه با هدف ایجاد خاطرات جمعی برای شهروندان احداث می‌شود.

وی در بخش دیگری به ساختمان شهرداری در شهرک راه آهن اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این ساختمان در مراحل پایانی است و پیشرفت 85 درصدی دارد. این ساختمان در 3 طبقه ساخته می شود و کاربری اداری، فرهنگی و اجتماعی دارد.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: مساحت زیربنا و محوطه سازی این ساختمان 3 هزار و 600 متر مربع است و در فاز پایانی آن، عملیات محوطه سازی و تجهیز ساختمان انجام می‌شود.

وی همچنین به روند اجرایی ساختمان شهرداری در شهرک کوثر فردیس اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این ساختمان نیز در حال انجام است.

شهردار فردیس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به عملیات اجرایی ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی همراه بوده و اکنون در حال تجهیز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز