خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

مراجعه 132 نفر به مراکز درمانی اراک به دلیل آلودگی هوا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۷۷۰

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیان اینکه در روزهای اخیر 132 نفر در اراک به دلیل آلودگی هوا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند، گفت: از این تعداد 47 نفر بیماران قلبی و 85 نفر نیز بیماران تنفسی بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، بهروز ایران‌نژاد به تعداد افرادی که در روزهای اخیر به دلیل آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند اشاره داشته و افزود: 3025 نفر نیز در روزهای اخیر برای گرفتن سایر خدمات درمانی به مراکز بهداشتی اراک مراجعه داشتند.

وی همچنین به تعداد افرادی که در هفته گذشته به دلیل آلودگی هوا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده‌اند اشاره کرده و ادامه داد: در مدت مشابه هفته گذشته، 3065 نفر به مراکز درمانی اراک مراجعه کردند که از این تعداد 42 نفر به علت مشکلات تنفسی و 88 نفر به علت بیماری‌های قلبی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: در شرایط آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار باید تمامی افراد به ویژه بیماران قلبی و تنفسی از ماسک مناسب استفاده کنند و از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

ایران‌نژاد به تعداد روزهای آلوده شهر اراک در سال جاری و سال گذشته اشاره داشته و تصریح کرد: اراک یکی از 8 کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای سال جاری تاکنون 27 روز ناسالم و در سال گذشته نیز 138 روز ناسالم را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز