خبرگزاری کار ایران

در راستای تولید برق پایدار صورت گرفت؛

تداوم آماده‌سازی برج‌های خنک کننده نیروگاه شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۶۲۲

مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بخار شهید رجایی قزوین گفت: آماده‌سازی برج‌های خنک کننده نیروگاه شهید رجایی به‌منظور آمادگی برای تولید برق پایدار و آمادگی واحدها در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا اکبری با بیان این خبر گفت: هدف اصلی‌ از آماده‌سازی برج‌های خنک‌کننده اصلی نیروگاه ارتقای راندمان و بهبود بهره‌وری واحدهای نیروگاه است‌ و متخصصان تعمیرات مکانیک همه ساله به‌منظور پایداری تولید برق و کسب آمادگی واحدها برای‌ فصل تابستان، به رفع نشتی از دلتاهای واقع در برج‌های خنک‌کننده اصلی و رفع محدودیت از این سازه‌ها اقدام می‌کنند.

مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بخار شهید رجایی قزوین ادامه داد: باشروع فصل گرما، دمای هوای‌ داخل برج‌های خنک کننده به حدود ۶۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد که در این شرایط آماده سازی برج های خنک‌کننده‌ و رفع نشتی‌های جزئی آن‌ها به ‌منظور افزایش راندمان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین هرساله در راستای آماده‌سازی برج‌های خنک‌کننده اصلی اقدامات ویژه‌ای انجام می‌شود‌ و پایداری برق حاصل زحمات شبانه‌روزی همکاران و متخصصان مجموعه است که به حداکثر توان تولید و کارایی منجر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز