خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز فارس تاکید کرد؛

پرهیز از نگاه سلیقه‌ای به بخش تولید / مشکلات صنایع کوچک و متوسط گره گشایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۸۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: رویکرد حمایتی ما در قبال بخش تولید پرهیز از نگاه سلیقه‌ای و جلوگیری از اجحاف به این بخش است.

به گزارش ایلنا، مصطفی بحرینی در دیدار با اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس در شیراز گفت: عمده فعالیت‌های دادستانی در حوزه اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرایم و پیگیری حقوق عامه است که جنبه‌های مثبت و حمایتی آن کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حمایت از بخش تولید، اقتصاد و معیشت مردم از حوزه‌های مهم فعالیت دادستانی است و این کار را به عنوان مطالبه عمومی وظیفه خود می‌دانیم و بر حمایت از اقتصاد سالم و پویا تمرکز داریم.

بحرینی اظهار کرد: در بحث حمایت از سرمایه گذار واقعی، تولید و اقتصاد باید از قانون در جهت حل مسائل و مشکلات صنایع کوچک و متوسط گره گشایی از موانع پیش روی آن‌ها استفاده کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: قانون در تمام زمینه‌ها فصل الخطاب است و در حوزه اقتصاد نیز قوانین باید برای حل و فصل مشکلات و تسهیل فضای کسب و کار و رونق اقتصادی به کار گرفته شوند.

بحرینی افزود: امروز ضرورت دارد که تمام دستگاه‌ها به تولید کمک کنند و نگاه حمایتی دادستانی نیز می‌تواند ابزار قانونی مناسبی برای تحقق این مهم باشد.

امنیت، نیاز امروز حوزه اقتصاد است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس هم گفت: نیاز امروز حوزه اقتصاد، امنیت اقتصادی است.

محمد صادق حمیدیان افزود: امروز بخش تولید، بازرگانی، صادرات و واردات ما با مشکلات متعدد مواجه است و بنابراین این بخش برای حفظ و بقای خود نیازمند حمایت همه جانبه است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی نیاز است همه متولیان اعم از بخش دولتی و خصوصی در جهت حفظ و رونق تولید و اقتصاد کشور و استان گام‌های اساسی بردارند.

حمیدیان اظهار کرد: ما نیز در پارلمان بخش خصوصی فارس در این زمینه آماده همکاری با تمام دلسوزان بخش اقتصاد هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی فارس، ضمن قدردانی از حمایت‌های دادستانی مرکز استان از فعالیت‌های اقتصادی سالم اقتصادی و فعالان این حوزه در قالب کارگروه حمایت حقوقی و قضایی افزود: اقدامات انجام شده در این کارگروه در کشور منحصر به فرد است و ما به شکل هفتگی شاهد اتفاقات مثبت و نگاه حمایتی دستگاه قضایی از فعالیت اقتصادی و تسهیل فضای کسب و کار در استان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز