خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اتاق تبریز:

ارز چند نرخی عامل اصلی رانت و فساد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۴۶۴

نائب رئیس اتاق تبریز با تاکید بر ضرورت تک‌نرخی شدن قیمت ارز گفت: تا زمانی که ارز به‌صورت چند نرخی در بازار ارائه می‌شود، نمی‌توان جلوی رانت و فساد را گرفت.

به گزارش ایلنا از تبریز، مسعود بنابیان؛ در دیدار با حسین یکتا؛ دستیار ویژه رئیس جمهور، بر ضرورت تک‌نرخی شدن قیمت ارز تاکید کرد و ارز چند نرخی را عامل اصلی فساد و رانت خواری در کشور دانست.

جمشید برزگر؛ نائب رئیس اتاق تبریز نیز در این نشست، شفافیت در تمامی بخش‌ها و زمینه‌‌ها را لازمه توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: خواستار تک نرخی شدن قیمت ارز و ایجاد ثبات اقتصادی و توجه بیشتر به خواسته‌ای فعالان اقتصادی و جلوگیری از بخشنامه‌های خلق الساعه شد.

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای هیأت نمایندگان اتاق تبریز، مشکل تامین انرژی واحدهای صنعتی، کمبود زمین در شهرک‌های صنعتی، نبود ثبات در قیمت‌ها بر پاساس الفبای اقتصادی که مبنای عرضه و تقاضا است و... را از جمله دغدغه‌های اصلی فعالان اقتصادی عنوان کردند.

در پایان این نشست حسین یکتا، دستیار ویژه رئیس جمهور، بر پیگیری مسایل، مشکلات و دیدگاه‌های مطرح شده توسط نمایندگان بخش خصوصی استان، در نهادهای مربوطه و تلاش برای رفع موانع حوزه تولید تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز