خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان:

مرغ با قیمت کاذب در گیلان به فروش می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۱۰۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید لزوم نظارت ویژه بر فرایند توزیع مرغ گفت: مرغ با قیمت کاذب در گیلان به فروش می‌رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان، اظهار کرد: وضعیت بازار و اقلام و کالاهای اساسی در گیلان شرایط آرام پشت سر می‌گذارد.

وی با اشاره به قرارگیری در ماه محرم و سنت حسنه نذورات مردم در این ایام، افزود: تدبیرات لازم در تسهیل بخشی مقدمات نذورات در ماه محرم انجام شود.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به التهابات بازار مرغ در استان بیان کرد: با توزیع به موقع و نظارت بر فرایند توزیع می‌توان مشکلات در حوزه بازار مرغ را سامان بخشید.

پورحیدری با بیان اینکه در تأمین اقلام اساسی مشکلی وجود ندارد، اضافه کرد: قیمت کالاهای اساسی در بازار زیر ذره بین قرار دارد و در برخی کالا کاهش قیمت را شاهد هستیم.

وی با اشاره به کسادی بازار برنج و افزایش هزینه‌های تولید، افزود: کاهش قیمت برنج به دلیل واردات و همچنین افزایش تعرفه‌های تولید موجب دلسردی شالیکاران گیلانی شده است.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به وجود واسطه گری‌ها و دلالی در بازار برنج، بیان کرد: دولت با خرید تضمینی برنج می‌تواند انگیزه کشاورزان را برای کشت و کار دو چندان کند.

پورحیدری با بیان اینکه مرغ با قیمت کاذب در گیلان به فروش می‌رسد، گفت: افزایش ناعادلانه قیمت مرغ ناشی از دخالت دلالان و سودجویان و خروج غیرمجاز مرغ از استان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز