خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز استان عنوان کرد؛

وضعیت نگران‌کننده لرستان در آمار بیکاری و تورم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۲۶۴

دادستان مرکز لرستان گفت: این استان در حوزه تورم و بیکاری رتبه‌های نگران‌کننده‌ای دارد که امیدواریم با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی به نقطه مطلوب برسیم.

به گزارش ایلنا، داریوش شاهون‌وند با اشاره به اینکه ما در حوزه تورم رتبه‌های نگران کننده‌ای داریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی همه بخش‌ها در حوزه تورم به نقطه مطلوب برسیم.

وی افزود: هر کجا مدیران استان دغدغه رفع موانع پیش روی واحدها را داشتند، مشکلات رفع شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه بزرگترین چالش‌ ما عدم تعامل هماهنگی بین مدیران است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مدیران نه تنها در جهت رفع مشکلات قدم‌بر نمی‌دارند، بلکه خودشان مانع هم ایجاد می‌کنند.

شاهون‌وند تاکید کرد: در دستگاه قضایی حتما باید با این مدیران برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه دستورات ما در راستای ستاد اقتصاد مقاومتی و مقابله با ترک فعل مدیران است، گفت: ما در چارچوب قانون به برخی مدیران فرصت رفع موانع را داده‌ایم، اما برخی مدیران بی خیال هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: مدیرانی که نسبت به رفع مشکلات و موانعی بی‌تفاوت هستند، مرتکب ترک فعل شده‌اند.

شاهون‌وند با تاکید بر اینکه رویکرد ما در دستگاه قضا حمایتی بوده و هست، گفت: ظرف ماه‌های گذشته چند واحد تولیدی در بروجرد، دورود و خرم آباد مشکلاتی داشت که با تعامل مدیران این مشکلات رفع شد، این موضوع نشان می‌دهد که هر کجا تعامل باشد کارها خوب پیش می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز