خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اوقاف محمودآباد مهم‌ترین مطالبه مردم این شهر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۸۵۰

استاندار قزوین گفت: اوقاف محمودآباد مهم‌ترین مطالبه مردم این شهر است که ابعاد قانونی و حقوقی دارد؛ ولی با توجه به اراده اوقاف استان و همراهی‌های ملی در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در سایر شهرهای استان شده است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر محمودآباد نمونه گفت: مسائل مربوط به شهر محمودآباد از قبل بررسی و تصمیماتی اتخاذ و مواردی هم در حال اجرا است و نسبت به مشکلات این شهر و تمامی شهرهای استان اشراف کامل وجود دارد.

استاندار قزوین افزود: شهر محمودآباد نمونه شهری برخوردار از جهت فرهنگی و همراهی مردم در حل مسائل و مشکلات است و تعامل و وحدت در بین مسئولان شهر هم توانسته مشکلات شهر را تا حدود زیادی کاهش دهد.

وی با بیان اینکه در هرجایی که همگرایی وجود دارد و مردم و مسئولان با یکدیگر متحد هستند شاهد تسریع و تسهیل مسائل و مشکلات هستیم، گفت: شهر محمودآباد به معنای واقعی کلمه شهری نمونه در حوزه شهری و تعامل بین مردم و مسئولان است و می‌تواند الگوی شهرهای دیگر باشد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: برای مشکلات دیگر شهر محمودآباد از جمله پمپ بنزین، تقویت کلانتری، بهسازی راه و سایر موضوعات هم در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد که به زودی در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت و در این شهر با همراهی خوب مردم و مسئولان گام‌های رو به جلو برخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز