خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین عنوان کرد؛

هدف‌گذاری برای اشتغال 60 درصد معتادان بهبودیافته در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۹۲۰

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تمام تلاش دادستانی مرکز استان این است تا با راه‌اندازی کارگاه‌های توانمندسازی و ایجاد اشتغال از بازگشت معتادان بهبود یافته به دام خانمان سوز اعتیاد جلوگیری کرده و در این راستا تحقق ۶۰ درصدی اشتغال زندانیان در سال جاری هدف گذاری شده است.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی گفت: با توجه به اینکه یکی از راه‌های مؤثر و مهم در استمرار ترک اعتیاد به مواد در افراد بهبودیافته اشتغال ناشی از اعتماد و پذیرش شخص معتاد توسط خانواده و جامعه است، دادسرای مرکز استان درصدد آن برآمده تا شرایط اشتغال این قشر آسیب‌پذیر را فراهم کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه و با بررسی تعداد ۳۷۱ پرونده، نسبت به معرفی به شغل تعداد ۱۰۳ نفر از معتادین بهبود یافته اقدام شده، همچنین تعداد ۵۴ نفر نیز از طریق کمپ‌های ترک اعتیاد به شاغلین فعال اضافه شده و تعداد ۵۱ نفر نیز در مرحله تشکیل پرونده و معرفی به شغل هستند.

وی عنوان کرد:در خصوص کارگاه‌های ایجاد شده در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد هم تعداد ۱۱ کارگاه در حال فعالیت بوده و تعداد ۴ کارگاه در مرحله تأسیس و راه‌اندازی قرار دارند که به‌زودی تعداد زیادی از افراد جامعه هدف را به چرخه اشتغال اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز