خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

قزوین یک شهر  پیشرو در زمینه شهر هوشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۰۴۱

شهردار قزوین گفت: شهر و شهرداری قزوین در حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند یکی از شهرهای پیشرو است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی صباغی در جریان بازدید از نمایشگاه شهر هوشمند ایرانی گفت: با توجه به سرعت بالای روند شهرنشینی در ایران، برگزاری نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند می‌تواند در توسعه تفکرات جدید و کمک به مدیریت شهری کشور، بسیار کمک کننده باشد.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه تلاش دارد تا بستر تعامل مناسب بین مدیران شهری و صاحب نظران و همچنین مجموعه‌های دانش بنیان برای تکمیل پازل شهر هوشمند در کشور را فراهم آورد.

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه «ما تمام تلاش خود را برای بهره گیری از آخرین خدمات روز به کار خواهیم بست»، تاکید کرد: شهر و شهرداری قزوین در حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند یکی از شهرهای پیشرو بوده است و به تازگی از ۱۰ پروژه این حوزه بهره برداری شده و جدیدترین خدمات روز کشور به مردم شریف قزوین ارائه می‌شود.

صباغی با بیان اینکه «در نمایشگاه شهر هوشمند ایرانی، فضا برای نمایش دستاوردها، فناوری‌ها، فنون و ابزار های پیاده سازی شهر هوشمند وجود دارد»، افزود: در این نمایشگاه امکان معرفی جدیدترین روش‌ها، یافته های علمی هم فراهم شده است.

شهردار قزوین در ادامه اضافه کرد: در حکمرانی جدید شهری، مدیر خوب مدیری است که بتواند از تمام ظرفیت‌ ها و امکانات به درستی استفاده کند و بیشترین بهره برداری را داشته باشد، این نمایشگاه نیز فرصتی برای بهره‌مندی از دیدگاه‌های دانشگاهیان، انتقال درس آموخته‌های شهرهای مختلف، آشنایی و معرفی ابتکارات و خلاقیت های نسل جوان نوآور، معرفی و عرضه روش ها و تجربیات موثر کشورهای مختلف است.

چهارمین نمایشگاه «نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایرانی» با هدف «توسعه زیرساخت حمل‌ونقل برای ترافیک هوشمند»،«ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز» و «ارتقای روش‌های علمی شهر هوشمند و ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش و فناوری جدید به کشور» در محل مصلای تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز